Verslo pusryčiai informacinis renginys
Posted by

Verslo pusryčiai informacinis renginys

Vietos veiklos grupė „Pajūrio kraštas“ siekia užmegzti glaudesnius ryšius su verslo atstovais, pristatyti vietos plėtros strategijos priemones verslui ir išsiaiškinti ar verslininkai pasirengę naujiems iššūkiams: prisidėti prie socialinio verslo kūrimo, glaudžiau bendradarbiauti su vietos bendruomene.

Pristatysime naujas kryptis verslui: eksportą/importą, vietos turizmo plėtrą bei verslo pradžios ir plėtros galimybes.
 
Visus šiuos klausimus aptarsime VERSLO PUSRYČIUOSE, kurie vyks rugpjūčio 30 d., 8.00 val. Vėžaičių konferencijų centre (Gargždų g. 29, Vėžaičiai).

Kviečiame dalyvauti Klaipėdos rajono verslo atstovus!

Nepraleiskite progos sužinoti kas yra socialinio verslo raktas, kaip susirasti naudingų socialinių partnerių, kokie vietos bendruomenių lūkesčiai verslo atžvilgiu.

Turėsite galimybę pristatyti savo verslą, išsakyti savo nuomonę apie galimas bendras veiklas socialiniuose, bendruomeniniuose ar verslo projektuose.

Renginio partneriai: Klaipėdos BNI NERINGA.

Iki susitikimo Vėžaičiuose!

REIKALINGA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA,

VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS!

Registracijos forma: https://goo.gl/uAMUCw

********

IŠŠŪKIS VEIKTI KARTU

Šiandieninis verslo pasaulis susiduria su trimis iššūkiais, kurių negali išspręsti vien finansų pagalba: 1) darbuotojų, tiek kvalifikuotų, tiek nekvalifikuotų pritraukimas ir motyvavimas; 2) personalo kūrybiškumas ir inovatyvumas; 3) tvarumas ir dar didesnis pridėtinės vertės kūrimas.

Šiuos iššūkius puikiai išsprendžia socialinis verslas, kuris po pasaulinės finansų krizės yra sparčiausiai augantis verslo sektorius pasaulyje. Socialiniai verslai sudaro 10 proc. visos Europos ekonomikos bendrojo vidaus produkto (BVP) ir įdarbina daugiau nei 11 mln. darbuotojų arba 4,5 proc. užimtųjų.

Socialinio verslo raktas – trijų komponentų derinys: visuomenei kuriama nauda, ekonominis tvarumas ir demokratiškas valdymas. Socialiniai verslai vykdydami ekonomines veiklas, siekia ne pelno, bet teigiamo poveikio visuomenėje, būtent jie keičia pasaulį, mažindami atskirtį, taršą, smurtą.

Socialiniai verslai geba pritraukti ne tik naujos kartos darbuotojus, kurie ieško prasmingo ir savirealizaciją užtikrinančio darbo, bet ir nekvalifikuotus ar ribotų gebėjimų asmenis. Daugybė tyrimų parodė, kad socialiniai verslai kuria didesnę pridėtinę vertę ir yra ekonomiškai tvaresni nei tradiciniai verslai.

Keletas pavyzdžių: UAB „Prosapia” – prekiaujanti „kūdikio lizdais”, universliais, lopšiais-dėžėmis. Įmonė už kiekvieną nupirktą kūdikio lizdą, vieną dovanoja atskirtyje esančiai šeimai. „Terracicle” – novatoriška kompanija, siūlanti įvairiausius šiukšlių perdirbimo sprendimus, kuri gyventojams padeda atsikratyti nereikalingų daiktų, o pajamas gautas už perdirbtą produkciją skiria paramai; „Biolite”- prekiauja termo-elektroniniais mobiliais medžiu kūrenamais židiniais-elektros lizdais, kurie naudingi kiekvienam, o ypač skurde gyvenantiems asmenims.

Kodėl verslui naudinga bendradarbiauti su socialiniais partneriais?

  • Padeda „įkvėpti” organizacijos veikloms prasmę, kas motyvuoja darbuotojus, ypač naujos kartos, didina jų lojalumą ir atsidavimą.
  • Padeda pritraukti ir koordinuoti nestandartinius (pvz.: emigrantai, ilgalaikiai bedarbiai, jaunimas, senjorai), nekvalifikuotus ar ribotų galimybių darbuotojus.
  • Padeda sukurti didesnę pridėtinę vertę – tai, ką verslas laiko „šiukšle, atlieka”, socialinis verslas gali paversti preke.
  • Skatina inovacijas, atranda naujas verslo nišas.

 

 

 

 

 

 

0 Komentarai įrašui Verslo pusryčiai informacinis renginys yra išjungti 149 06 rugpjūčio, 2018 Naujienos rugpjūčio 6, 2018